Klub

Głównym celem działalności Klubu będzie praca na rzecz szeroko pojętego dobra ras wyżłów brytyjskich, a w szczególności stymulowanie rozwoju hodowli ras wyżłów brytyjskich i Klubu dla osiągnięcia jak najwyższego poziomu tych ras, zarówno pod względem eksterierowym, zdrowotnym, jak i użytkowym, oraz integrowanie środowiska sympatyków ras wyżłów brytyjskich.

Co to znaczy?

Przede wszystkim, że czas zacząć działać razem!

Naszym celem jest zrzeszenie ludzi dzielących wspólną pasję. Chcemy organizować wystawy wyżłów brytyjskich na najwyższym poziomie, zapraszać do sędziowania specjalistów i znawców rasy – tak, żeby i u nas były wystawy, na których trzeba być.

Chcemy też zacząć propagować użytkowość wyżłów brytyjskich – organizować szkolenia, seminaria i dzielić się wiedzą. Mamy nadzieję, że już niedługo w Polsce normalne będą field trialsy dla wyżłów brytyjskich, a próby polowe dla nikogo nie będą stresem, bo będzie gdzie poprosić o pomoc.

Przede wszystkim jednak chcemy pokazać światu, że życie z wyżłem brytyjskim to wspaniała przygoda. Wszyscy wiemy, że te psy są niezwykłe i że przecież wystawy i field trialsy to nie wszystko. Chcemy promować aktywne życie z psem i pokazywać różne formy tej aktywności, a przede wszystkim pokazywać, że praca z psem i psie sporty to super zabawa i że każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie.

Mamy marzenie o prawdziwej społeczności przyjaznej wszystkim i otwartej na nowe osoby.

Aby klub mógł zacząć funkcjonować, potrzeba 120 członków.

Jeżeli chcesz działać dla dobra ras, które są bliskie naszym sercom, chcesz wraz z nami coś zmienić, podnieść standardy hodowli, propagować rasę oraz przede wszystkim dobrze się przy tym bawić, przeczytaj propozycję regulaminu, wypełnij deklarację członkowską i do zobaczenia na walnym zgromadzeniu!

Liczymy na Was!

Jeśli jesteś zainteresowany, zapoznaj się z propozycją Regulaminu Klubu, przeczytaj o podjętych do tej pory działaniach. Przejrzyj odpowiedzi na pytania, jakie zakładamy, że mogą się pojawić.

Następnie wypełnij elektroniczną deklarację członkowską oraz postępuj według instrukcji

Wszelkie pytania dotyczące powołania i działania klubu proszę kierować na biuro@setterpointerclub.pl.

Możliwe jest również wysłanie deklaracji pocztą tradycyjną. Prosimy o kontakt mailowy w celu podania adresu do wysyłki.